Telemarketing

Echipa Marketing Data este deja o echipa cu experienta care isi foloseste toate atuurile cand vine vorba de satisfactia.
Telemarketingul este poate cea mai importanta ramura a marketingului direct si care presupune contactul telefonic direct al potențialului client de catre agentul de vanzari. El reprezinta un ansamblu de activitati coordonate care se incheie prin vanzarea unui produs sau al unui serviciu al companiei.

Telemarketingul poate fi de 2 tipuri, „business to business” sau ” business to client”.

Telemarketing Business to business (B2B) – este un termen folosit pentru a descrie tranzactiile intre firme

Telemarketing Business to client (B2C) – descrie activitatile de afaceri desfasurate intre firma si clientul final.

Avantajele serviciului de Telemarketing

  • Vanzari de produse prin telefon – Teleselling – produsele tale sunt promovate prin intermediul telefonului.
  • Realizarea unor studii de piata, cu ajutorul carora poti relansa un produs sau repozitiona pe piata a un serviciu.
  • Demonstsratii online, online sau webseminars
  • Atragerea unor noi potentiali clienti sau informarea permanenta a clientilor fideli cu privire la activitatile publice sau despre produsele companiei tale
  • Managementul bazelor de date – realizarea follow-up-ului, actualizarea si verificarea informatiilor deja existente in bazele de date
  • Promovarea de evenimente, conferinte, workshopuri – clientii vor fi instiintati cu privire la urmatoarele evenimente ce vor avea loc in compania ta.
  • Lansare de produse – compania ta tocmai a lansat pe piata un nou produs. Acesta trebuie promovat atat prin mijloace traditionale ( reclame radio/tv, presa, campanii publicitare) cat si telefonic. Promovarea prin telefon este mult mai eficace deoarece se atinge publicul tinta pe categorii de varsta, ocupatii, studii.

Oricare ar fi targetul companiei tale in folosirea telemarketing-ului, cheia succesului intr-o astfel de campanie este sa te asiguri ca totul este corect executat si foarte bine planificat.