Callcenter

Pentru noi clientii sunt cei mai importanti iar o comunicare eficienta cu acestia este esentiala pentru succesul in afaceri.  Asadar in randurile urmatoare te vom familiariza cu  termenul de Call Center  pentru a intelege exact pasii spre succes.

Ce este un Callcenter?

Exista mai multi termeni diferiti care ar putea caracteriza un Call center (centru de servicii, centru de vanzari, centru de contact etc.). In forma sa de baza, rolul cheie al unui  call center este responsabilitatea de a primi si de a transmite un volum mare de cereri prin telefon.

Aici sunt efectuate atat apeluri Inbound ( Info Line – linii informative despre produse , Costumer Support, linii speciale telefonice pentru comenzi teleshopping,  comenzi telefonice etc), cat si apeluri Outbound ( Telesales, confirmari de livrare, telemarketing, costumer satisfaction etc).

In plus intr-un centru de contact, manipularea de scrisori, faxuri, chat live, sms-uri si email-urile sunt servicii solicitate de utilizatorii nostri.

Care sunt beneficiile unui Callcenter?

Daca esti interesat de economisirea timpului tau pretios si a resurselor productive, atunci externalizarea serviciilor unui call center, este alegerea potrivita.

Vom enumera cateva avantaje care pot fi oferite de un call center, companiei tale

  • Costuri reduse –  daca te hotarasti sa apelezi la serviciile noastre de call center, aceasta varianta nu presupune costuri de instruire a angajatilor sau un software scump.
  • Marketing si sondaje – clientilor le vor fi solicitate informatii atat despre activitatea companiei cat si pareri despre campaniile in curs de desfasurare , pentru imbunatatirea acestora si eficientizarea relatiei client-companie.
  • Cresterea fluxului de clienti  – daca optezi pentru serviciile oferite de un personal amabil si profesionist, increderea clientilor actuali va creste si vor fi oportunitati de recomandare catre potentiali clienti care vor dubla suma afacerilor tale.
  • Management la nivel inalt al personalului companiei tale: angajatii tai nu isi vor mai irosi timpul raspunzand la telefoane, e-mail-uri sau alte mijloace de comunicare. Personalul nostru calificat va prelua la nivel inalt toate activitatile, interactionand cu clientii si prezentandu-le ofertele tale actuale.

Lumea comunicatiilor poate suna uneori de neinteles, atunci cand langa tine nu ai un specialist. In cazul in care ti-am trezit interesul  pentru a-ti promova afacerea cu noi, te rugam sa ne contactezi pentru a stabili noi rampe in dezvoltarea / optimizarea serviciilor/ produselor companiei tale.